
Tässä sitä juodaan pirtelöä tai ehkä siellä on suolatonta, sokeritonta, rasvatonta, lowcarb -juomaa. Mitä todennäköisimmin.
Rinnat ovat...

Ja niitä ei ole...

torstai, 17. elokuu 2006

Tässä sitä juodaan pirtelöä tai ehkä siellä on suolatonta, sokeritonta, rasvatonta, lowcarb -juomaa. Mitä todennäköisimmin.
Rinnat ovat...

Ja niitä ei ole...

Kommentit